קידום אתרים אורגני

אופטימיזציה לאתר מותאמת לאנשים שמחפשים באינטרנט, לא למנועי החיפוש. זה הקו המנחה של כל קידום אתרים אורגני בגוגל בשביל למקסם את החשיפה לעסק שלך.

תנועה של לקוחות חדשים
למצוא אותך באינטרנט

seo get found online

6 טיפים לקידום אורגני נכון

קידום אתרים אורגני בגוגל

מילות חיפוש ארוכות

לא להתמקד במילות חיפוש כלליות מדי שהתחרות גדולה מדי, לפעמים עדיף להתחיל עם מילות חיפוש ארוכות (Long tail keywords) . תתחילו עם מילים יותר ממוקדות אודות השירות, מוצרים ייחודים שרק לכם יש. לאורך זמן הרובוטים שסורקים את הרשת יאתרו את האתר שלך ויקשרו לתחום העיסוק שזה בעצם יגרום לאתר שלך להתקדם לטופ של תוצאות החיפוש לפי מילות חיפוש ראשיות, אותה תוצאה בדרך חכמה יותר.

הסבר: מהן מילות מפתח (keywords)

מילות מפתח הן נושאים המגדירים על מה התוכן שלך או במילים פשוטות, מה כולם מחפשים באינטרנט? באיזה מילה הישראלים משתמשים על מנת לחפש שירות כמו העסק שלך, זה מה שצריך לעניין אותך! במונחים של קידום אתרים, אלה המילים והביטויים שהגולשים בישראל מחפשים כאשר הם נכנסים למנועי חיפוש כמו בינג, יאהו וכמובן ענקית החיפוש ״ גוגל״. מילות חיפוש נקראות "שאילתות חיפוש" שאלגוריתם של גוגל סורק אפילו על בסיס יומי על מנת לדרג גבוה את האתר הכי רלוונטי לפי תוכן או מיקום גיאוגרפי.

אתר ידידותי ומותאם למנועי החיפוש

  1. כותרת העמוד – meta title, כתובת ה-URL ותיאור אתר הם שלושת המרכיבים העיקריים עבור כל עמוד אינטרנט. זה פשוט אבל יעיל. למעשה, כל גורמי SEO בדף חשובים כדי להתברג גבוה בדירוג, אבל תיאורים meta ונתונים meta , הסבר אודות האתר בן 160 תווים (מומלץ) עוזרים לרובוטים של גוגל לסרוק את האתר ובעצם להיות ידידותי למנועי החיפוש, וזה יתרון.

הסבר: כותרת אתר meta

 תג הכותרת (meta title) או בשפה פשוטה, כותרת האתר הוא רכיב ראשי בקוד האתר שמציין את כותרת העמוד כפי שבחר בעלי האתר להציג אותה למנועי החיפוש .

לשפר את הביצועים של האתר

להשתמש בכלים חינמיים שגוגל מציעה לכל מי שמחזיק חשבון גימייל פעיל, כלי מומלץ לכל בעלי האתרים שנועד להבין את התנועה לאתר, כמה כניסות, באיזה שעות, מאיזה מכשיר? גוגל אנליטיקס זה הפתרון המושלם בשבילך Google Analytics כדי לעקוב אחר מבקרים באתר שלך. היכולת לראות מהיכן הם באים ואיזה מילות מפתח הם חיפשו מאפשרת לך לייעל את התוכן ואפילו להבין איך מוצאים אותך באינטרנט.

 להשתמש בקישורים לאתר או מהאתר (Links)

לאחר שבנית אתר אינטרנט עם תוכן איכותי ורלוונטי לקהל הלקוחות שלך, תוכל לקשר אליו אתרים אחרים שקשורים לתחום שלך, חשוב להפנים: לא כל קישור תורם לך, וישנם מקרים וזה אפילו מזיק!! המטרה בשימוש של אסטרטגיית קישורים פניימים או חיצוניים היא להנחות את הגולשים לתוכן רלוונטי יותר. פעולה זו תגרום ללקוחות להישאר באתר שלך למשך זמן רב יותר, מה שעוזר לשפר את דירוג החיפוש שלך ואת החשיפה, וזה המפתח להצלחה.

שימוש במדיה חברתית

לבנות ולהעצים נוכחות ברשתות חברתיות כמו LinkedIn, טוויטר, אינסטגרם ופייסבוק וכו ‘.יצירת פוסטים, מבצעים, עדכונים אודות העסק, שירותים נלווים וכל מה שצריך לעניין את הלקוחות שלך ושווה לפרסם. כל הפעילויות הללו עוזרות למצוא את העסק שלך, כתובת אתר האינטרנט שלך באינטרנט.

בסופו של דבר, המסקנה היא:

כדי להגדיל את התנועה באתר אורגנית, יש לתת ללקוחות שלך מה שהם רוצים או מחפשים – שירות מקצועי, מידע ועדכונים שיסייעו להם. אחרי שקראת הכל ועדיין לא הבנת מאיפה להתחיל, נשמח לסייע לך.. חברת Seo it מומחי קידום אתרים בגוגל.

כתובת

למצוא בגוגל

משרד

050-548-8090

צרו קשר

לסמס הודעה

דילוג לתוכן